DOPRAVA A PLATBA
Objednané zboží, které je skladem vám doručíme obvykle do 3 pracovních dní od objednání, nejpozději však do 7 pracovních dní. Pokud se jedná o zboží na objednávku, kontaktujeme vás emailem a upřesníme termín dodání na základě potvrzené objednávky od zahraničních dodavatelů. O odeslání objednaného zboží vás budeme co možná nejdříve informovat emailem.
Při objednávce zboží, které je na doručováno na DOBÍRKU , učtujeme před dodáním zálohu 50% z celkové částky.
NEJSME PLÁTCI DPH!
Možnosti platby:
Online platby přes GoPay
Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.
-
mPeníze - rychlá online platba pro klienty mBank.
-
MojePlatba - rychlá online platba pro klienty Komerční banky.
-
ePlatby - rychlá online platba pro klienty Raiffeisenbank.
-
Fio banka - rychlá online platba pro klienty Fio banky.
-
Běžný bankovní převod
Průběh platby
Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.
Po přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.
Platba kartou online přes GoPay
Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Na rozdíl od výběru z bankomatu je tento způsob platby bez bankovního poplatku. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.
Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.
Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
Jak postupovat ?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:
-
číslo platební karty
-
datum ukončení platnosti karty
-
CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty
Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.
Jak postupovat v případě problémů?
Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
-
Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
-
Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
-
Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
-
Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.
-
Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete si jej jednoduše změnit prostřednictvím odkazu v mailu, který od nás obdržíte - po jeho rozliknutí se vám nabídne kompletní nabídka plateb, kde si můžete vybrat jiný způsob.
Přímým bankovním převodem:
na učet 270 041 6671/2010 , vedený u Fio banky a.s.
Jako variabilní symbol uvádějte prosím číslo vaší objednávky. Objednané zboží vám bude zasláno po připsaní platby na náš účet. Doporučujeme převod uskutečnit ihned po objednání zboží. Objednané zboží rezervujeme max. 5 pracovních dní od provedení objednávky. Nedojde-li k uhrazení v tomto termínu, bude vaše objednávka stornována.
Na dobírku:
Platba je prováděna při doručení (doručení je navýšeno o poplatek za dobírku). V případě přepravce PPL je možné platit zásilku platební kartou. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. Při objednávce zboží, které je na doručováno na DOBÍRKU , učtujeme před dodáním zálohu 50% z celkové částky.
Způsob dopravy
Objednané zboží vám doručíme prostřednictvím:
Dopravní společnosti PPL – zásilka bude doručena do druhého pracovního dne od podání. O doručení budete v den dodání informování prostřednictvím emailu nebo sms. Před doručením vás řidič společnosti PPL telefonicky kontaktuje a upřesní čas doručení (provede 2 pokusy o telefonický kontakt). Uvadějte proto adresu, na které jste k zastižení mezi 8:00 – 18:00 hodinou. Nebo zvolte doručení do zaměstnání, v tomto případě je nutné uvést i název firmy. Doručenou zásilku je možné hradit na dobírku, v hotovosti i platební kartou. Řidici jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. Způsob platby není třeba uvádět předem, mužete se rozhodnout až v momentě doručení.
ČESKÁ REPUBLIKA
Poštovné PPL dobírka 152 Kč (dobírka 40 Kč)
Poštovné PPL platba předem 112 Kč
SLOVENSKO
Poštovné PPL dobírka 400 Kč (dobírka 60 Kč)
Poštovné PPL platba převodem 340 Kč
Doručení na Slovensko: při váze zásilky nad 15 kg vám bude doúčtován poplatek za přepravu, o kterém vás budeme předem informovat.
Stav doručení své zásilky mužete sledovat na www.ppl.cz
České pošty tzv. balík do ruky – zásilka bude doručena do druhého pracovního dne od podání. O doručení budete v den dodání informováni prostřednictvím emailu nebo sms. Po té dle vašich potřeb, mužete upravit čas a způsob dodání telefonicky na dodací poště (případně si nechat zásilku uložit v místě bydliště či v blízkosti zaměstnání). Doručení probíhá obvykle od 9:00-14:00 hodin ve větších městech probíhá i odpolední dodání, u balíku podaného v pátek lze po dohodě doručit i v sobotu. V případě, že v době doručení nejste k zastižení, zásilka bude uložena na vám příslušné poště 7 dní (po dohodě může být prodloužena na 15 dní).
ČESKÁ REPUBLIKA
Poštovné „Balík do ruky“ dobírka 154 Kč
Poštovné „Balík do ruky“ platba předem 114 Kč
Poštovné "Balík na poštu" dobírka 135 Kč
Poštovné "Balík do poštu" platba převodem 95 Kč
Poštovné za zaslání obálky max.A4 40 Kč
Nevyhovuje-li vám čas a způsob doručení, prostřednictvím interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.
Pří převzetí zboží prosím pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu (neporušená originál lepící páska). Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
Pokud zjistíte poškození, sdělte ihned tuto skutečnost přepravci. Zásilku v takovém případě, nejste povinni převzít.
V případě PPL s vámi řidič na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k uplatnění reklamace. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení, nahlašte tuto skutečnost přepravci ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od doručení. Zásilka v takovém případě musí být v původním stavu vč. obalů a výplní.
V případě České pošty porušenou zásilku nepřevezmete. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení je možné reklamaci uplatnit, na kterékoli pobočce pošty do 2 pracovních dnů od převzetí. Zásilka musí být ve stavu, v jakém byla doručena vč. obalů a výplní.
Pokud zásilku z důvodů poškození nepřevezmete, je nezbytné sepsat s přepravcem o této skutečnosti zápis a co nejdříve nás kontaktovat emailem nebo telefonicky. Kladné vyřízení reklamce, tak bude mnohem efektivnější a rychlejší.